Saturday, September 12, 2015

Jangan Kecewa Tengok Maze Runner

Betul bhaiii....aku tak galakkan korang tengok Maze Runner : The Scorch Trials kalau korang belum pernah tengok Maze Runner yang pertama .....**ayat sama macam inchik boss

Tengah syok2 tengok ...alih2 Minho mati....ko rasa...??? kecewa kannn....

ini namanya ...kod dating....ahahahaha

poster ni yang senget......bukan aku....ahahahaha

Thomas memang hero tapi Minho mati sebab Teresa ....

Teresa mungkin terminum air ketum masa dia call WICKED ....kesian Thomas....terpedaya dengan kecantikkan  Teresa .....

Aku suka jalan cerita Maze Runner yang baru nih sebab ada adegan2 dan watak2 baru muncul ...macam Brenda dan Aris....

Ada zombie jugak....memang aku menjerit gak masa tengok...

Tapi aku bukan jerit gedik2 ok...ini memang terperanjat punya jerit....

Jadi aku akan bagi jilake 5 bintang kat Maze Runner : The Scorch Trials sebab bagi aku terkejut..nasib aku tak sepak kerusi kosong kat depan aku...... 

Nak percaya atau tak terpulang....

***tak caya baik korang gi tengok sebelum temberang aku pecahhh........ ahahahaha