Saturday, September 19, 2015

Tiba Sudah Hari Perpisahan : Family Day Kelab Blogger Ben Ashaari

Ahad 13/9

Sedih.....kurang beberapa jam...kita semua akan berpisah...kembali ke Sri Pentas...#ehhh

Waktu tu baru aku teringat untuk beramah mesra dengan beberapa blogger lain macam Mun Izzan dan Shakir.....

Dengan shark...sampai pukul 3 pagi layan borak....tak sangak kitorang tahu sesuatu yang sama....gelak sakan sebab memang tak sangka....dia boleh katakan rajin jugak berborak dalam group....aku bajet2 orang'nya besar tinggi...rupanya ololololo kecik comel gituuuu.....ahahahaha

Sanggup datang dari jauh semata nak bersama dengan keluarga besar Kelab Blogger Ben Ashaari...respek ok....

Pastu aku tertanya..siapa tu yer...mujur malam kedua masa sesi berkenalan baru aku tahu dialah Mun Izzan ....selalu tegur dalam group ...tapi ini adalah pertama kali jumpa....lain2 blogger biasa dah jumpa.....ooo lagi satu Lya +Akif Imtiyaz ...namanya sama ngan Juju +Julia Johari ......nasib nama panggilan lain2.....Lya pun dari Kuantan....sanggup datang dari jauh....

+Helena KNot datang masa malam pertama....sempat2kan diri jugak datang walaupun sibuk.....termasuk kak Hazel.....

Apapun semua hari itu semua orang sangat2 memberikan kerjasama....kekurangan yang ada kita tutup dengan kemeriahan asalkan dapat berjumpa....

Lepas sarapan pagi...kitorang buat aktiviti zumba.....walaupun dapat cikgu zumba segera sebab pihak resort tak sediakan cikgu zumba...tapi beliau adalah seorang yang sangat berbakat dalam tarian....setakat coaching step zumba apa sangatlah bagi dia....saiz bukan penghalang....ngertik....!!

Aku dengan inchik dd rilek layannn zumba sama2....padahal kitorang bukan jenis open2 gitu...pemalu bak angg...tapi biarlahh....hari itu kita lupakan segala masaalah dan lapangkang fikiran....elok jugak ada camtu sebab aku memang dah lama tak gerak2kan otot badan sebab aku malu....ehehehe

Hari tu hari aku cuma nak cakap lantaklahh .....nak malu sampai bila...lagipun bukan aku bogel pun...yer dakkk...

Zumba hari tu pun bukan kitorang jer yang buat tapi ada dua lagi group yang ikut serta...iaitu kumpulan Bank Islam dan kumpulan Maybank.....perghhhh semua layannn....

Habis zumba....mana yang nak pergi Jungle Trecking ke air terjun pun dah boleh gerak kesana...mulanya aku nak ikut tapi mengenangkan Maya Zaara dan Cinta belum bangun lagi...jadi inchik dd cuma bawak kakak dan babang sahaja ke air terjun.....

Rugi jugak tak pergi...sebab dengar khabar diorang ambik2 gambar ngan produk dan acah2 nak buat iklan...ehehehehe

Sebab aku tak pergi jadi aku lepak2 kat bawah pondok dengan yang lain2 macam Uzu +Emas Putih Ajeeb +Najeeb Abdullah  Yaya +Yaya Natsumi dan Syuk +Tengku Syukri ....macam2 yang kitorang borak2kan.....

Lebih kurang 30 minit aku nampak inchik dd dan anak2.....yang tidur pun tadi dah bangun....tapi aku suh diorang pergi mandi sungai puas2 sebelum kemas2 balik.....

Lepas makan tengahari....ada yang dah beransur-ansur pulang sebab diorang dah kemas siap2....aku sehelai apapun tak kemas lagi.....

Berat hati tapi begitulah adat pertemuan pasti ada perpisahan....

Semoga kita bertemu lagi dilain hari.....***rindu koranggggg...huwaaaa



Senarai Penaja 

Penaja Terbesar : COSMODERM ( penginapan , goodie bag , hadiah cabutan bertuah dan hamper )

Gambar Dan Video Rasmi : Kaio Studio

Penaja T-shirt Sukan : AJ Cetak District

Penaja T-shirt Santai : Az-zuha Tours & Travel

Penaja Cabutan Bertuah : PTS ( buku )

Penaja Cabutan Bertuah : Qaseh Su ( mesin jahit mini dan kain ela )

Penaja Cabutan Bertuah : Karya Seni ( buku )

Penaja Cabutan Bertuah : Team Umie Official ( buku )

Penaja Cabutan Bertuah : Dkna Abza ( produk ephyra )

Together We Are Unite


Post a Comment