Friday, September 4, 2015

Coconut Shake Terbaik

Sapa tak suka minum coconut shake...?? eeeeee rugi laaaaa....sedap ok....cuma bila korang dapat minum yang tak sedap tu yang menjadikan korang tak suka dan kecewa nakncuba yang lain....

Samalah ngan aku sebelum nihhh....banyak tempat gak dah beli tapi semua rasa so so jerrr....

Tahun ni kat kampung aku ada pulak orang open stall Coconut Shake....

Mestilah aku cuba....bukan jauh mana pun....memang laluan balik ambik anak2 sekolah....

Cukup rasa cukup manis cukup sedap...harga pun tak mahal....biasanya aku kalau nak keluar kemana-mana...aku singgah beli satu yang besar ...pastu kongsi ngan pakwe sebelah ....pakwe sebelah pulak ensemmm nak mapoh maka bertambah sedaplah coconut shake tu....

Hanya rm4.00 sahaja....cawan besar....ada eskemm vanilla....kalau tak habis minum boleh simpan dalam esbok beku...


Kalau korang nak tahu sedap tak sedap...korang kena lalu kat tepi highway LDP sebelum tol kalau korang dari Shah Alam...atau korang boleh Waze Pau Puchong atau Shell Kampung Kenangan ...

Ok korang ....selamat mencuba ...


Post a Comment