Sunday, May 31, 2015

1 Minggu Tanpa Anak --> Summer Tahfiz Bootcamp

Salam sejahtera ....

Lama tak menulis....sejak tukar domain macam lagi pemalas jerrr....ehehehe....

Taklahhh....bukan malas tapi masa tu amat beharga....mesti utamakan keluarga dulu....dan aku ada kerja wajib yang nak kena selesaikan dulu barulah aku boleh layan blog...ingat tagline aku...
"mem'blog bila ada masa"....

Emmmmm.....

Hari ni dalam sejarah....hari ni aku akan berpisah dengan 2 orang anak aku selama seminggu...kemana diaorang pergi...??? kenapa kena berpisah....??? seminggu...?? huhuhuhu.....

Kakak Merah dan babang Adam akan aku hantar ke kem selam seminggu....




Lama aku merancang nak hantar anak aku ke Kem seperti ini....nampak agak mahal kan....tapi sebenarnya ada yang lagi mahal dari ni....yg harga kem dekat 1k pun ada.....kalau orang kaya takper kot....aku menyimpan duit untuk diorang masuk kem ni dari tahun2 sudah....

InsyaAllah diorang akan dapat sesuatu dari sini......mungkin balik dari kem tak terus berubah tapi satu hari nanti diorang akan gunakan apa yang diorang belajar....untuk dapat hasil yang terbaik kenalah berusaha.....

Ok...dah zohor pun...nak bersiap dah....doakan yang terbaik untuk anak aku...semoga selamat sihat dan mendapat kebaikkan.....

***berat hati sebenarnya ....tapi bukan hantar gi berperang pun...kan nak poie meunutut ilmu.....huhuhuhu


Post a Comment