Wednesday, March 11, 2015

Yuna - Langit

Asalamualaikum semua.....

Hari ini aku nak ajak korang layan lagu  YuNalis Zarai....Langit

Lagu ni memang best...anak2 aku suka sangat....kurang2 boleh ajar diorang tingkatkan sebutan bahasa english yang betul.....

Dengar lagu tak salah...yang salahnya kalau salah pilih lagu...aku bukanlah jumud sangat sampai langsung tak dengar muzik....

Ada sesetengah hiburan tu...nampak cam bagus...tapi silap gaya boleh sosat akidah dibuatnya.....berhibur  dan menghiburkan hati itu fitrah manusia...cuma jangan sampai berlebihan ....bila berlebihan maka timbul taksub...bila dah taksub...maka muncul'lah benda pelik2......

Dalam masa yang sama...lagu ni macam tribute untuk memperingati MH370.....walaupun lagu ni nampak tenang tapi makna lagu ni sangat2 dalam....

Walaupun redha dalam hati sangat2 merindui dan sedih mengenangkan nasib pesawat dan kru kapal dan penumpang pesawat MH370....





Enjoy.....!!!

#RIP #MH370 #flyingHigh #staystrong
Post a Comment