Sunday, March 8, 2015

Cabaran Menulis Entry Dengan Tulisan Tangan




Ehhhh ...dah kenapa gi menyahut cabaran ni pun tak tau...cuma rasa cam best jer...sesekali kan.....dari biar blog tak berupdet ...inipun macam updet gak....isi tak penting yang penting tu diaaa....tulisan aku yang alamak ehhhh cam haper jerrr.....

Katanya kalau tulisan buruk ada harapan menang...yang tulisan cantik jangan rasa tetiba menyesal plak yerrrr....tak gitu kerrr....??? hahahaha

Alaaa bukan betul pun gurau2 jer......tadi baru baca satu entry kat blog orang....katanya jangan gaduh2....betul'lahh...jangan gaduh2....gaduh boleh tapi jangan sampai berbunuh plak yerrrr....

Apapun enjoy aaa dengan tulisan nih.....tagline aku untuk entry ni ialah " tulisan buruk takper jangan buruk perangai "




Selamat Hari GST Malaysia......*ekekekeke

Post a Comment