Saturday, September 6, 2014

Cabaran 30 Hari : Apa Yang Anda Makan Hari Ini

Asalamualaikum....

Hari  ni aku tak makan nasi...gempak'kannn....ahahaha...

Walaupun sebenarnya takder hebat mana pun......sebab aku terpikir saudara2 aku yg kat kat luar sana tu apalah agaknya yang diorang makan yer......

Bagi aku cukuplah makan setakat mengalas perut supaya tak jatuh sakit lagi....kita makan untuk hidup...bukan hidup untuk makan


Aku banyak togok air kosong jer ni.....petang sikit tadi nak maghrib aku makan roti bakar pastu buat maggi goreng plak.....lepas tu minum air teh 0....pastu air kosong jer lagi.....

ehehe itu jer....
Post a Comment