Monday, September 1, 2014

Cabaran 30 Hari : 1 Gambar Terbaru Anda Dan 5 Fakta Tentang Diri Anda

Asalamualaikum....

Nampak gaya pada hari ke 5 cabaran baru aku dapat bermula...tapi bak kata omputih punya falsafah..." better late than never "

Untuk kelihatan adil maka aku jadualkan balik tarikh entry ni....1/9....ehehehe

Jenuh aku cari gambar dalam album yg ada 4k lebih dalam tepon ....ada sipi2 jer....tapi sebab aku gigih maka terpaksalah aku selfie......

Ini hari ni punya selfie tau...bukan semalam atau 2 jam lepas.....

**kira beruntung korang dapat tengok muka aku tau......ini pun sebab cabaran ni.....kalau tak jangan haraplahhhhh




********************minta mahap semua.....gambar udah delete***********************




Ok...comel jugaklahhh kannnn....tetap nampak 21 seperti biasa.....wakakakakaka

Ok....mari kita masuk ke fasa tentang fakta...ada lebih fakta tentang diri aku.....tapi pencabar minta 5 jer....lagi 5k fakta aku simpan dulu .....ehehehe

1.Aku seorang perempuan...bukan seorang bro yang biasa diorang panggil...*meniaga online mana nampak muka punnn....itu pasal'lahhh

2.Aku suka berniaga tapi tak suka sistem perniagaan MLM....*itu adalah fakta terbesar dalam diri aku

3.Aku pemaaf dan bukan pendendam...*walaupun ada yang anggap aku sebaliknya

4.Aku suka dianggap bodoh dan tak tahu dari dianggap pandai dan berlagak...*sebab aku suka buat kajian senyap2

5.Aku akan diam bila dah terlampau marah...*kalau pung pang pung pang tu bukan marah tapi kerasukkan syaitonirojim

Ok....

*done cabaran pertama....lalalalalala
Post a Comment