Wednesday, February 5, 2014

( Cinema Review ) Robocop 2014


Sapa dah gi tengok.....?? aku dah pergi dah ngan inchik dd dan 3 anak buah aku.....teruja ok nak tengok Robocop yang lagi canggih.....

Aku pun ingat2 lupa cerita Robocop yang lepas2...tapi Robocop memang pernah jadi fenomena zaman kanak2 aku dulu....

Tak nak ceritalah yer yg dulu2 punya.....aku nak cerita apa pendapat aku tentang cerita Robocop 2014 ni....

Bagi aku biasa2 jer....banyak dengar Pat Novak membebel dari aksi Robocop....buang masa kat situ....sungguh canggih manggih segala gajet yang digunakan tapi cam tak berapa nak menonjol sebab kejap2 jer Pat Novak muncul beri penerangan tentang pentingnya dan bertapa bagusnya penggunaan Dron2 untuk mengawal keselamatan...

Dari segi kemodenan dan kecanggihan segala gajet yang digunakan itu memang osemm...memang tak boleh dinafikan....tapi sayang Robocop kurang sangat beraksi....baru jer nak panas tengok aksi Robocop...dah kena dimatikan dengan alat pemancar yang dikawal oleh Dr.Bennet dan orang dari Omnicorp.....

Cerita yang bukan aku akan ingati.....harapnya lepas ni akan ada sambungannya...anggap jer ni permulaan untuk pengenalan kenapa terciptanya Robocop....sebab sayang....cerita dengan kesudahan yang tak berapa nak gempak......


Dari skala 1 - 5....aku bagi 2 1/2 bintang jer.....sorry eh Robocop.....len kali banyakkan aksi dari bagi Pat Novak membebel....takder scene untuk Pat Novak tu lagi bagus.....orang nak tengok aksi...bukan dokumentari.....yennnaaa...!!!

Ok dah habis.....
Post a Comment