Sunday, October 27, 2013

( Baru Aku Tahu ) Huiyohhhhhh......Kehebatan TeamViewver

Assalamualaikum.....

Sebenarnya aku bercadang nak tulis entry lain...tapi oleh kerana bila aku nak mulakan catatan baru kat blog...akan keluarlah iklan2 yg menyemakkan pandangan mata aku....jadi aku tak boleh nak tumpukan perhatian untuk menulis kerana gangguan2 dari iklan tu....maka....aku rujuk pada yang pakar....---> nama dirahsiakan...ehehehehe

Oleh kerana beliau jauh dimata bukan kat sebelah kampung aku...maka aku pun bertanya kat beliau tentang masaalah yg berlaku....oleh kerana juga aku memang tak pandai dalam hal2 perkomputeran ini maka apa salahnya aku bertanyakan beliau....aku cuba2 gak ejas dan cari sendiri punca dan cara nak menyelesaikan masaalah tersebut...tapi sesungguhnya aku memang tak tahu macamana lagi nak buat....


Bagi aku...apa nak malu apa nak segan....kita tanya jer....kalau beliau tak sbuk beliau pasti akan tolong....maka untuk lebih lancar beliau pun suh aku install TeamViewver....untuk apa dan kenapa aku tak tanya...aku cuma bertindak mengikut arahan beliau...sebab aku percayakan beliau....itu jer....

Lepas tu beliau minta ID.....dah  bagi ID baru aku tahu......maka proses merasuk komputer aku pun berjalan....dalam masa proses kerasukkan tu...anak2 aku sibuk arrrr tanya....kenapa kursor tu dia jalan sendiri mama...kenapa org tu usik blog mama dan blablabla...haishhhhhh pening nak jawab.....cuma aku kata jangan usik apa2....ada org tengah tolong betulkan blog mama dari jauh.....barulah budak2 tu kata "ooooooooo......"


Melihat kursor bergerak2 dengan sendiri....ia betul buat aku kagum dengan kepakaran dan pengetahuan beliau....yeahhhh benar itu teknologi.....tapi apakah semua orang tahu....sebab aku baru tahu maka aku kagummm....

Kesimpulannya...andai ada masaalah maka korang carilah sesiapa yg pakar buat menolong korang dari jarak jauh...memang berguna dan bermanfaat....tapi kalau korang install pun tapi takder yg menolong pun tak guna jugak kannn....kikiki

Ok itu jer aku nak cerita....gempak atau tak itu bukan masaalah korang...yg penting baru aku tahu.....baru aku tahu....
                                                                                                                                              
Akhir sekali aku nak ucapkan TERIMA KASIH KEPADA INCIK PAKAR kerana sentiasa bersedia membantu aku yg serba kekurangan tahu.....RESPEK....!!!

Install TeamViewver DISINI

Selamat Mencuba Dan Meneroka .....

Post a Comment