Thursday, October 3, 2013

3 Kata Buat Perdana Menteri

Assalamualaikum..

Aku bukan nak jadi cam blogger Siti Hajar yang menyampaikan luahan perasaan dan surat terbuka untuk Dato Seri Haji Najib yakni Perdana Menteri Malaysia...aku tak pandai nak kira2 segala kos sara hidup....sedang ada yg bergaji Rm8000 pun ada yg mengeluh kerana kos sara hidup yg semakin tinggi...inikan pula gaji inchik dd yg hanya suku dari itu.....

Aku sokong apa yg dia luahkan....memang betul dia dah cuba suarakan hak dia....sampai atau tidak belakang kira....itu juga usaha dari dia....daripada kita pung pang pung pang kondem perjuangan orang lain...adalah lebih baik kitapun turut begitahu pada Haji Najib sendiri yg kita tak puas hati ngan pimpinan dia meneraju dan memegang status sebagai seorang Perdana Menteri untuk Malaysia....

Mengeluh tu ada...tapi keluhan tu biarlah bertempat dan beradab.....

Ada jugak yg bangkang dan pertikai kira2 dari Siti Hajar nih.....jap ehhhh...dia kira ikut pendapatan dia...bukan ikut pendapatan orang lain...apa yg tak relevan'nya...??

Aku sekolah tak tinggi mana....tapi idakler bengap cam keldai....itu pun tak boleh pikir kaaaa...??? yennna betulll.....





Andailah entry ini tersebar sampai kat PM kita yg popular kerana ketidakcekapan mengurus tadbir, kepincangan ekonomi , keborosan yg melampau, tamak , gila kuasa , memerintah tak ikut ajaran dan landasan Islam....

PM tak maksum...PM pun manusia....PM tak semestinya betul...PM tak seestinya tak boleh ditegur dan PM bukan tuhan....harap kalau ada yg nak backing PM biarlah PM yang seperti Morsi.....

Akhir kata hanya tiga....hanya tiga perkataan jer aku nak dia baca dan faham betul2....

"TOLONG LETAK JAWATAN"

Sekian Terima Kasih


Post a Comment