Friday, July 5, 2013

Hadiah Dari BBW2U.....

Assalamualaikum.....

Errr...korang ada kawan tak....?? berapa baik korang punya kawan....?? dah berapa lama korang kenal kawan korang...??

Bila mengingati kembali kisah lama antara aku dan yg orang yg dipanggil kawan memang hati aku akan terasa pedih....tapi aku tau Allah ada rancangan yg terbaik untuk aku asalkan aku bersabar dengan ujian dariNya....

Tak sampai sebulan kejadian....Allah kurniakan aku sahabat2 yg sama sekali aku tak sangka akan menjadi sahabat2 baik aku....Allah beri aku sahabar yg lebih baik...yang lebih jujur.... yang lebih ikhlas....yang lebih percaya dan yang LEBIH menerima aku seadanya.....

Setia hari setiap bulan dan dari tahun ke tahun Allah masih mengirimkan aku sahabat2 yang baik....separuh atau mungkin 3 per 4 dari sahabat yg aku kenali langsung tidak pernah aku jumpa apatah lagi bertemu muka....ohohohoho...dasyat sungguh.....

Tapi....mereka mesra mereka berbudi bahasa mereka pendengar setia mereka pandai bergurau senda mereka menghibur dikala duka mereka berdoa untuk kita mereka jadi segalanya walaupun aku tak pernah berjumpa MEREKA.....

Sungguh aku rasa sangat terharu.....

Nak tau apa hadiahnya.....?? sehelai Palazo warna Turqoise dan seplastik Ikan Bilis dari Sabah....dihantar oleh seorang kawan yang tinggal kat Kelantan...---> ahhhhhhhhh..... osemmmmm'nyaaa hidup ini.....kannnn...????

Dia kata dia cuma rasa nak bagi jer kat aku...dan aku rasa aku cam nak promote jer bisnes dia....dalam bersahabat sebenarnya tak perlukan bayaran.....aku promote free sebab dia kawan aku dan dia ada bisnes....aku harap biz dia akan bertamba maju jaya....dia senang aku pun tumpang bahagia dan orang lain tumpang merasa.....

Kat bawah ni aku sertakan gambar dan harga promosinya....

Korang boleh add beliau melalui beberapa cara dan ohhhhh beliau juga menawarkan pembelian secara borong....so kalau korang rasa nak borong Palazo ker Lycra Skirt dan Skirt Mermaid atau apa2 produk yg beliau jual pun boleh jer korang cepat2 hubungi beliau.....

Banyak komen yg aku baca katanya beliau jual murah....makanya kalau belian secara borong mestilah boleh dapat lagi murah kannnnn....jadi tunggu apa lagi.....cepat hubungi beliau untuk dapatkan harga murah....selamat maju jaya korangg.....

Facebook ---> https://www.facebook.com/pages/Batrisyia-Beauty-World-2U/135471176507457

Instagram ---> el_zahraa












Post a Comment