Thursday, June 27, 2013

Entry Ben Ashaari Yang Buat Aku Sentap Tak Henggat....


Sesiapapunnnnnn.................sila sentap dengan entry BEN ASHAARI yg kat atas ni.....

Tapi patut ker aku sentap...??? patut ker.....?? aku rasa tak patut kot.....sebab masih ada dan ada yg sudi dan setia membaca blog aku....walaupun tak bersusun komen dan pengikut tapi masih ada yg baca....bagi aku itu adalah satu kepuasan.....

Aku tahu apa yg aku buat....walau tak boleh nak jual atau nak UP sampai kepuncak tertinggi tapi aku patut hargai usaha aku yg masih gigih dan gigih menulis dalam blog....kalau ikut keadaan aku sekarang ni...memang patutnya aku dah gulung URL blog ni.....tapi kenapakah aku masih mempertahankan'nya....??? 

Biarlah aku menulis seminggu sekali atau sebulan sekali...namun nak tutup blog ni tidak mungkin ianya terjadi....biar lambat dari tak buat....lagipun awal2 aku dah terangkan....aku hanya mem'blog bila ada masa....bila ada masa baru aku buat....bukan senang nak cari masa menulis blog nih.....orang yg ada anak sorang pun dah lintang pukang nak cari masa menulis...inikan aku anaknya 4...yang tengah sihat cergas aktif bertenaga dan banyak tanya....itu baru dengan anak2nya...belum ngan bapak'nya.....baru nak tulis jer...dah senyum2....baru tulis assalam dah dia bagi salam dulu kat aku.....heihhhhh...payah betul.....ada kadang tu nak siapkan satu entry sampai mengambil masa 2 3 hari nak siapkan hingga ke diterbitkan....

Okaylah...aku nak tutup entry ni dulu...malam ni malam jumaat....jadi aku nak siapkan keperluan untuk anak2 sekolah esok.....sebab esok kan jumaat....anak2 masih kena sekolah lagi.....

Ehehehe.....



Post a Comment