Tuesday, April 2, 2013

Kalau Dah Marah.....

Aku kalau dah naik angin naik marah memang buruk benor rupanya.....pagi2 ni qaseh buat hal....selalu aku cool jer....tapi dah nama pun manusia...macam akulah jugak....kadang2 terbabas terikut perasaan marah....sib bek aku bukan singa kalau tak mau kena makan dah budak qaseh ni....

Marahnya aku sampai aku rasa nak menangis....bila melepaskan rasa marah aku rasa anak tekak pun sampai nak terkeluar jer rasanya....geram bercampur marah....kalau dulu memang ada dinding yg boleh terima penumbuk aku...sekarang ni aku tak tau nak tumbuk apa....walaupun sudahnya tangan aku jugak yg sakit...tapi aku puas hai sebab marah aku tak terlampias kat orang lain....

Dan selalunya aku biarkan jer perasaan marah aku berlalu begitu sahaja...hilang ditiup angin...tapi pagi ni aku benar2 gagal mengawal kemarahan...

Aku istighfar sebanyak banyaknya mohon keampunan...mohon petunjuk.... mohon rahmat dan hidayah dari Allah swt supaya meredakan api kemarahan dalam diri aku....dan2 tu juga rasa kesal mula mendatang...aku rasa kesal kerana gagal mengawal rasa marah yg melampau pagi ni...

Ya Allah sesungguhya aku telah berdosa.....

Kesalan aku di pagi ni akan aku tebus balik....

Maafkan mama sayang.....
Post a Comment