Wednesday, March 13, 2013

Terima Kasih Semua.....---> 1232013












Alhamdulillah....

Terima Kasih SAHABAT.....mana yg hantar ucapan secara sms dan WhatsApps tak dapat aku nak publish kat sini sebab aku tak guna telepon garu2...aku pakai tepon ada butang banyak2 jer....

Sungguh aku terharu hingga kehari ini.....sejuk rasanya hati lapang disegenap perasaan aku dengan ucapan2 yg sebegini....geng2 Instagram jangan kata aku sombong plak ekkk sebab aku tak komen kat situ balik....itu sebenarnya aku nak buat entry kat sini....ehehehe...harap dimaafkan...percayalah walaupun kita tak berjumpa tapi ukhuwah fillah itu boleh terjalin dimana-mana sahaja..semuanya hanya kerana Allah swt.....

Bak kata seorang SAHABAT IG...niat biar betul..." sahaja bersahabat dalam instagram kerana Allah Taala..." sapa yg punya ayat ni...biarlah tuan punya badan sendiri yg mengaku...ehehehe

Sebagai balasan aku hadiahkan korang semua satu lagu yg aku kerap2 sangat dengar sambil memasak mandikan anak dan memandu.....apa maknanya korang gogel'lah sendiri...




Post a Comment