Saturday, March 23, 2013

GilaPing Pulak Yang Dah Gila....

Aku sebenarnya ni nak cerita pasal sambungang kisah pagi tadi...pasal malam jumaat semalammmm....namun sedang aku merayau dari satu blo ke satu blog....tersinggah satu blog yg ada promote pasal widget ping blog...namanya GilaPing.Com....wahhhh seronoknya....nak harap backlink dari blog2 lain memang lambat'lah....--->salah sendiri ponnnn.... kerana kurang merayau dan tinggal komen kat blog orang....

Pas register pakai fb semua...aku pun ping arrr entry terbaru aku yang ni ---> Malam Jumaat Yang...Hurmmmm..... sekali korang tau tak apa yg keluar....


Apaaaaaaa...????? lucah ker aku punya enty tu....hadoiiiiiii...ni cerita seram'lahhhhhh...memang gila'lah nak ping kat sini....aku baru jer nak syok2 tingkatkan PV......tapi aku tetiba terfikir mungkin sebab tajuk kot...tapi apa salah ker letak tajuk malam jumaat....dah memang kejadian tu berlaku pada malam jumaat bukan malam minggu.....aku tak taulah admin GilaPing ni nanti baca atau tidak kandungan entry aku....tak mungkinlah aku nak ber'entry lucah....gilerrrrr nak meninggal betul....

Tapi takper...aku cuba usaha...aku cuba ping entry yg lain....dan semstinya aku ping entry aku yg paling osemmm sekarang iaitu Hanya Untuk Budak SKBB Kelas 6 Melur Tahun 1991.....apa yg aku dapat lepas aku ping....tuuuuuu diaaaa kat bawah tuuuu...berjaya kooooo




Kesimpulannya mungkin tajuk entry aku tu cuba mencetuskan kontroversi kat GilaPing.....makanya belum diluluskan...aku harap kalau admin GilaPing ni terbaca entry aku ni...minta segera diluluskan...sebab aku nak buat kesinambungan cerita Malam Jumaat tu tanpa masaalah paru2...ehehehehe

Percayalah admin GilaPing....aku belum cukup Gila nak buat entry lucah dan ping kat GilaPing....

World Peace....Selamatkan Palestine Gaza Syria Lahad Datu

Post a Comment