Tuesday, March 19, 2013

Apa Kena Mengena Cek Nuffnang Dengan Air Alkaline

alhamdulillah....cek pertama dari nuff


Hah...kan betul aku cakap...percayalah dengan janji2 Allah....ini juga bukti yg Allah pasti akan menggantikan dengan yg lebih baik jika sabar dan redha terhadap ujian2 darinya....adalah kerana kita ni umat Nabi Muhammad...makanya ujian kita tak sehebat dan sebesar ujian Baginda sendiri....sungguh baginda junjungan kita kekasih Allah namun baginda juga tetap juga diuji...

Maka tak ada yang perlu dikesalkan....aku tahu segeintir orang akan cakap..."apalah bodoh sangat kau ni sampai kena tipu..."

Aku tak nak persoalkan lagi kenapa dan mengapa aku ditipu....sebab aku sangat yakin yg Allah lebih mengetahui apa yg terbaik untuk hamba2nya...---> ini bukan ayat kaver okay.... tapi ini adalah hakikat kenyataan takdir yg benar lagi patut dipercayai buat yg beriman dengan qada dan qadar.....

Percayalah...segala nikmat rezeki itu bukan duit atau benda semata...rezeki itu datang dalam pelbagai cara...dengan cara yg tidak terduga...bala bencana azab dan hukum pun juga datang dari Allah dengan cara yg langsung tak terduga oleh kita....

Selain berlaku atas kehendak Allah jangan lupa juga yang ianya boleh berlaku dengan doa dari diri sendiri atau dari orang2 lain.....semua itu tidak mustahil....

Makanya...andai ditimpa musibah ingatlah...itu mungkin adalah ujian...itu juga mungkin hukuman...itu juga mungkin kafarah untuk menghapus dosa2....maka berlapang dada'lah dalam menerima'nya....

Akhir sekali...apabila cek dari nuff ni dah clear....aku nak beli sesuatu untuk kegunaan aku dan seisi keluarga...Air Alkaline...ehehehehe







--> sumber gambar gugel kecuali gambar paling atas.....
Post a Comment