Monday, December 3, 2012

Double Triple Punya Bengang Nihhhh

Ni baru betul aku betul aku punya bengang baru betul aku nak marah...kemarahan dan kebengang'ngan yg berganda tiga....aku post entry guna blogger droid...aku ingat dah publish...sekali mangkuk takder...kalo simpan kat draft aku bleh terima lagi...ini sepatah halal pun takderrr...arghhhh...merana jiwa aku...



Dahlah aku taip entry tu dengan penuh perasaan marah...tambah marah bila entry yg kusangka publish itu bila aku cek balik nak promote takder walau sehama pun entry tu...

Kalau ikutkan perangai syaiton ni mahu berbakul guni tong berlori sumpah seranah bermain main dan bergumam gumam di bibir aku yg osem ni....tapi segera aku teringat pesan RasulAllah...jgn memaki atau memarahi syaiton dengan perkataan yg tak elok...nanti syaiton akan jadi lebih besar dan kuat...kalo rasa marah ucaplah bismillah...bismillah....bismillah...

Okay...skrg aku dah lega...


Post a Comment