Thursday, November 15, 2012

Psyco Dalam Diam


Ini untuk kawan aku yg life dia dah kena ganggu dengan psyco....kesian...tapi nak buat camner...suka atau tidak kena juga hadap sebab nak break off dengan kawan tu tak bersebab pulak....lainlah aku yg dah lepas bebas ni....miahahahaha

Aku harap kawan aku akan tabah dan redha...adat bersahabat beginilah....buruk baik semua kena telan....dia baik kita terima...dia jahat pun kena'lah terima juga....pilihan ditangan dan hati masing2....nasihat camner pun kalo kita ni air dan dia daun keladi...begitulah juga kesudahannya....

Lagi satu aku suka nak kasi ingat dan pesan....berpesan-pesan dan tegur menegur mana yg salah adalah tanggungjawab semua umat islam...sebab bila datang bala bukan individu yg berdosa sahaja terlibat tetapi satu kampung dapat tempiasnya....

Okay semua...aku harap korang2 takderlah dapat kawan psyco camni yer.....


---> sumber gambar dari aku punya instagram dengan menggunakan textgram


Post a Comment