Monday, October 8, 2012

Aku...MRI...Tonsil...Sleep Apnea Dan Ubat... ---> Part 2

ubat antibotik malam pertama kat wad

Assalamualaikum....

Sekarang jam digital kat ip ni dah tunjuk pukul 11:51pm...maknanya dah nak hampir tengah malam... aku masih tak boleh lelapkan mata...

Lagipun disaat aku sedang menaip ni...ada sepeket ubat tergantung dan meresap masuk mengikut saluran darah yg keempat kali punya tebuk baru berjaya berjumpa dengan uratnya....

Terseksa juga semalam aku dibuatnya akibat menahan kesakitan akibat dari tusukkan jarum yg tak berjaya dan salah hala tujunya...berjaya pada kali keempat dengan kehadiran dan campur tangan doc pakar yg sebenar...yg 3 kali tak berjaya sampai tangan aku bengkak sebab yg buatnya nurse2...aku tak salahkan diorang sikitpun...cuma waktu tu tangan aku sejuk...aku kurang air dan kurang tenaga...maka urat darah tak nak timbul walau dah dicepul cepuk dan di genggam2....

Petang tadi Doc Kumar datang melawat aku...pastu dia cakap yg Doc Puravi sangat risau dengan tonsil yg ada kat dalam hidung aku...sebab dia kata tonsil tu besar...pastu Doc Kumar tanya aku samada Doc Puravi ada beritahu aku pasal tu ker tak...aku cakaplah takderrr...

Doc Kumar cuba cover line...pastu dia kata nanti esok Doc Puravi akan kasi tahu....udahlah doc...ngaku jerlah ko dah kantoi bocor rahsia kat aku...sebab masa pagi Doc Puravi datang...aku dah tanya kat dia yg camner ngan tonsil aku..tapi Doc Puravi asik ngelat dan kata nanti tunggu keputusan MRI...

Asal aku tanya jer pasal tonsil mesti dia spin cakap aku...paling tak bleh blahhh dia kata nak bincang ngan inchik dd dulu....kamonlah doc...kalo doc kasi tahu ngan aku pun aku boleh jawab dan bagi keputusan kat doc dengan kadar segera...aku mungkin sakit otak tapi aku masih warasss marrrr....

Aku tanya pun gitu jugak jawabnya...aiii...apa2lah doc...janji semuanya OK....

Okayyy... Tetiba mata rasa berat...petanda nak kena tidur...esok pagi pas pukul 6 aku dah tak bleh makan...puasa kejap untuk buat MRI...

Semoga Allah memudahkan dan melancarkan serta memelihara kesihatan aku semoga selamat....

Sekali lagi terima kasih kepada kawan2 iG aku yg prihatin lagi osemmm dalam mendoakan hanya yg terbaik untuk aku...untuk aku...untuk aku...untuk aku....

Wassalam....
pain giller ker pain killer...??

nafsu makan yg membuak.....

itu aku punya biras lahhh....letih2 tapi tetap nak jenguk aku dalam mimpi....hahahaha

teringin jer terus dibelikan walau hampir tengah malam....panasss lagiii

senja kedua di hospital...


----> sumber gambar dari aku punya instagram


Post a Comment