Sunday, August 5, 2012

Olimpik :- Jangan Salahkan LCW....


Ehemmmmm....selalunya aku tak sibuk dan nak menyibuk mengomen pasal sukan2 ni....sukan badminton ni aku memang minat dari aku kecik arrr senang cerita....idola aku kalo sukan badminton ni hanyalah Anak2 Sidek dan inchik didi sahaja...selain dari tu aku tak minat sampai ada LCW a.k.a Lee Chong Wei...memang best kan kalo tengok LCW main...nak2 kalo lawannya LD a.k.a Lin Dan...rakyat China mesti bangga dengan LD ni...aku pun bangga gak ada players cam LCW...nak2 lagi dia pernah jadi anak didik Misbun Sidek...ehhhh lagilah aku bangga....

Oleh kerana malam ni LCW kalah pada LD kat Olimpik....maka ramailah yg merapu meraban dan punyalah berderet statment yg keluar macam2 bahasa dan kaler....aku jer yg tak terjejas emosi samada LCW kalah atau menang....aku pun baru tahu....tak bukak TV selepas dengar azan maghrib menandakan waktu berbuka puasa bagi2 kawasan2 yg sama waktu dengannya .... ehekkkk....

Aku ingat lagi masa zaman Dr.Siti Hasmah yg jadi penaung BAM...aku nampak dia punya minat dia punya jiwa dalam sukan badminton....dia pun terer hayun raket badminton...aku rasa dia memang suka dan in love sangat dengan badminton...kalo dia ada datang menyokong...player badminton mesti bersemangat dan menang ajer....


Walau tak boleh nak tuduh2 sapa2...tapi firasat aku mengatakan yg LCW tertekan dengan kehadiran si'dia ni....senang cer....LCW TRAUMA SEKALI LAGI....hahahahaha



Post a Comment