Saturday, August 25, 2012

Ciri2 Blog-geger Lopek

Assalamualaikum.....

Ini betul entry raya....tapi bukan yg khas punya....yg khas masih making off....ehehehe

Raya ni aku sambut sederhana jerrrrrrrr.......................................apa...??? aku dah habaq kat entry tadi.....???? Ehhhhh apa salah aku nak bagitahu lagikan.....inikan blog aku....sekati aku arrrr....ada ku kesah kalo ko kesah....??? <------ annnoying giler kan kalo bukak blog org pastu dia suka cakap camtu....cam haremmmmm

Kat atas tu sajer jer aku nak ulang balik ayat beberapa blog-geger lopek yg kerek nak meninggal ( mampus ).... Kan dah tulis dan publish.... Semestinya kalo org lain tak suka ko tetap juga tuliskan....tetap juga publish'kan.....??? Kalo dah cenggitu aperkerheinya nak tulis2 ayat2 lopek lagi kerek kat entry tu wahai blog-geger sekalian....apakah masa ko tulis tu berjuta mata tengok lalu cuba menye'top'kan ko dari tulis sedemikian....???? takkk kannnn....????? ko menulis tu untuk diri ko ker untuk org lain....??? atau mungkin kah ko berimaginasi diluar kotak seperti sepabsebop dan patrik sitapaksulaiman....????

Kat belah bawah ni aku senaraikan ciri2 blog-geger yg lopek nak meninggal ( mampus )...

1.Blog-geger yg ----> suka cakap blog/fb/wall ni dia punya dan sekati dia nak tulis dan cakap apa2 yg dia suka...#memang betul beb blog/fb/wall tu ko yg punya...tapi yg ko bagi org lain baca tu kenapa...?? Kenapa ko tak baca sendiri dan komen sendiri...?? Tak best kan camtu rasanya....makanya janganlah ulang2 kata2 yg sebegitu kerap kali...sekali sekala takperlah....umpama nak minum susu segelas tapi dengan2 lembu2 ko curi sekali....paham tak...???

2.Blog-geger yg ---->( ramai blogger yg otai/pemes emes/retis...sangat bersekongkol dalam isu ni) suka perli blog budak2 yg baru nak naik dan baru syok2 nak layan blog dengan kata2 yg amat membina seperti ini "apa kelasss aku nak follow blog ko budak..." "apa pekdah aku follow blog ko..."dan selepas tu keluarlah macam2 jenis entry amaran untuk budak2 yg baru nak belajar blog supaya jgn suka cakap "i follow u... U follow me back tau..."....#ekkenerrr....layan jerlah permintaan budak2 tu ...bukan kena bayar pun.... bukan dia suruh isap dadah atau gi merompak rumah jiran sebelah...dia suruh follow jer pun...anggap tak sengaja tertekan butang folllow tu dah ler...ada apa beza kalau follow blog budak2 baru tu...??cer citer...??? Apaaaa...??? Melibatkan etika....??? Etika hapernya beb....??? Bagi aku lebih baik budak2 tu layan blog dari dia gi layan ganja dan dadah...atau melibatkan diri dengan benda2 yg tak berfaedah....kamu2 selain aku adalah blogger yg diorang hormati dan kagumi...jadi bersyukurlah kerana dia menjadikan kamu2 selain aku orang yg dia ingin ikuti dan contohi...alangkah kecewa budak2 tu bila kamu2 selain aku menolak permintaannya yg amat kecil bagi kamu tapi besar bagi mereka2...sudahnya mereka2 merasa hampa kerana kamu2 bersikap sombong dengan mereka2...blog mereka tinggalkan...laluan hitam tanpa bimbingan mereka2 tujui...akhirnya kamu2 menyalahkan mereka2 kerana tidak berusaha untuk mencari aktiviti yg lebih bermanfaat....pernahkah kamu2 semua terfikir....?????

3.Blog-geger yg ----> ???????

Aku tak nak teruskan..... Nanti ramai yg marah dengan aku dan terasa dengan aku....silap2 keluar entry balas balik.....ahahahahaha......tapi setakat balas balik tanpa mention nama....aku idaknya heran sangat hehhhhhh....

Last kopek ni....aku minta maaf pagi2 yerrr.....aku tau korang terasa kalo korang terbaca.... dan itupun juga kalo korang tu ada hati yg lembut....kalo hati korang cam firaun atau najib tu lainlah ceritanya yerrrrr....... Ahahahahahaaaaaaaaaa

Post a Comment