Friday, February 24, 2012

WWW.KAKINAKL.COM NAK BAGI RM


Assalamualaikum....

BERITA HANGAT....!!!!!!


Dah lama tak join giveaway a.k.a contest kat blog....dulu masa memula berblog rajin jugaklah walaupun tak pernah menang....tapi kali ni aku nak join contest buat dialog dari blog Tertunailah Hasrat Di Hati..... beruntung sungguh akak ina sebab dapat berdampingan dan bergambaran dengan artis.....NK atau Norish Karman....kelas akak...!!!

Tanpa membuang masa mari layan dialog yg aku reka khas untuk contest ni.....menang kalah belakang kira...yg penting mencuba dan berusaha....dan semestinya GIVEAWAY di taja oleh www.kakinakl.com ... dialog aku cipta bedasarkan gambar .... macam2 dialog boleh buat...aku pun tak tengok lagi dialog contestant lain....3 hari aku pikir nak letak dialog apa.....alih2 yg ini sebab aku tengok pada posisi gaya kedua mereka....lucu atau tak entahlah.....harap kak ina akan berpuas hati...


Enjoy semua...!!!!



Dialog :-

Kak Ina --> hang tak payah nak cover2lah NK...kak ina tahu dah hang ada selulit tebal tang tu .... betul tak...???hehehehe

NK --> alamak...!! yer ker akak dah tahu....malunya saya...!!
cepat kak tolong cover2kan sikit......hahaha....
Post a Comment