Wednesday, January 25, 2012

Aku --> Kalau Nak Buat Jangan Buat

http://latimesblogs.latimes.com/.a/6a00d8341c630a53ef014e606e474d970c-800wi


Kalau nak buat entry jangan bukak facebook dan blog orang lain - alamatnya entry baru suku perenggan jer dah jadi draf --> yer inilah aku...cadang bukak laptop nak buat entry tapi pas tu entry hanya jadi draf sebab terlebih layan fb

Kalau nak update status sendiri kat facebook jangan skodeng facebook orang lain - nanti lupa terus nak update status sendiri --> sekali lagi aku mengaku yg bila aku baru bercadang nak post stat pastu jadi post komen kat wall atau kat group lain....

Kalau nak upload gambar jangan guna camera org lain - nanti bila nak upload tiba2 camera takder --> aku selalu pinjam PDA inchik somi bila nak ambik gambar yg aku suka terutamanya gambar2 makanan yg aku masak sendiri...sebab gambarnya akan jadi cantik cam profesional jer gambarnya....tapi bila aku ada hati nak upload gambar pastu mesti baru teringat....alamak PDA gi kerjalah....pastu bila lambat2 lama2 jadi lupa...

Begitulah kisah aku yg selalu terkantoi disaat semangat memblog datang menjelma tetapi baranya terlalu cepat terpadam dek kerana alasan2 yg tak masuk akal oleh diri sendiri namun hakikat dan kebenarannya tetap terjadi dan kerap menjadi...

Tak kisahlah bagaimana ianya akan bermula dan bagaimana ianya berakhir....asal tak susahkan org lain itupun dah cukup baik....


Puan Punya Blog
Post a Comment