Wednesday, January 19, 2011

Episod Baru

Kabare's to all blogger's n readers.....waras orak.....??? aku tak waras...!!! hahahahaha...kalao aku waras aku tak tulis camni....tapi aku taklah gila yer....

Apa nak cerita yer.....!!!kalau ikutkan aku hari2 ada cerita nak diceritakan....tetapi selulunya cerita aku itu hanya sempat bermula dengan satu huruf kemudian berakhir hanya disekeliling kotak fikiran aku.....

Tak pahammm???takper....sebab aku pun tak paham jugak.....

Hemmmm.....paling latest aku tahu....aisyah kini sudah selamat menjalani rawatan untuk jantung berlubang....hari isnin admit.....semalam hari selasa buat rawatan....hari ni dah ada kat rumah....aku belum pi tengok lagi....yang penting.....alhamdulillah semuanya sudah selamat dan semua kos rawatan ditanggung oleh Hospital Serdang....Menurut mak aku....selain aisyah ada tiga lagi kanak2 senasib dengan aisyah yang mendapat rawatan yang sama.....sebenarnya dah agak lama jugak prosedur untuk aisyah ni tertangguh disebabkan badan aisyah tak cukup berat....dan bulan ni pun aisyah dah start berjalan.....sabar itu ada hikmahnya.....aku mohon semoga aisyah akan sihat seperti sediakala dan jauhkanlah segala penyakit dan perkara2 yang merbahaya darinya dan keluarganya......

Sejenak aku terfikir dan terkesima......

Nikmat dan rahmat dari Allah boleh datang dengan pelbagai rupa dan keadaan.....

Entry Untuk Aisyah