Thursday, December 2, 2010

GengBlogger Dah Activate

Apa yang best.....?? tadi aku baru nampak kat halaman utama facebook aku bahawa GB ataupun Geng Blogger dah kembali ke alam maya....impian jadi kenyataan.....semasa GB tak berfungsi....alam maya serasa cam gelap bagi blogger seorang mak yang banyak anak cam aku nih.....yelah kan aku bukan kaki rayap....bukan taknak merayap....tapi sebelum aku merayap-rayap.....anak2 aku dah merayap dulu.....

Walaupun org lain dah lama tau...aku yang baru tahu rasa macam nak lompat2 jer tau.....tapi tak payahlah aku nak lompat2 nanti aku jadi kurus susah pulak....hahahaha

Bukan apa beb/bro....aku suka GB sebab bukan setakat boleh ping blog kat situ...macam2 yang ada kat situ lah....sesapa yang dulu selalu dan mengharapkan GB sebagai medium untuk meng'uptraffic tahulah bagaimana perasaan hampa dan kecewa serta rendah diri menguasai diri bila tak boleh mengeping blog kat GB apabila GB dilanda virus haper pun aku tak tahu.....yang penting aku sebagai blogger yang tak berapa tegar agak rasa sedihdan hampir kehilangan semangat untuk berblog....mujur2 blog ben  dan kelabnya berjaya menyelamatkan aku......sadis dan tragis betul citer aku nikan.....

Pada blogger2 baru.....eloklah gi join GB.....best dan best.....meng'ping blog kat GB ni ada kelainannya.....aura ping yang amat berbeza

Ni dah tengahari....nak makan nasi....sup kaki ayam....udang tumis peria katak......air sejuk....

Selamat menjamu selera......