Tuesday, June 29, 2010

Semua Blogger Bagus....

Ya Aloya....!!!! Mula2 sekali aku nak ucapkan terima kasih kepada semua blogger yang sudi menyokong aku.....terutama yang dibelakang tabir....!!!

Aku suka pergi kat semua blog....tak kiralah blog tu sapa yang punya....mak2 ke...bapak2 ke....bebudak sekolah ke....yang hensem ke...tak berapa hensem ke...cantik...cun...otai...skema...hot....dan macam jenis perangai dan tingkah laku.....kalo orang cuma 2 jenis jer...satu orang2 satu lagi orang utan....hahahahaha

Aku suka membaca....sebab tu aku kadang boleh ter'miss buat entry...sebab asyik melepak kat blog orang....baca entry orang....walaupun entry setakat melepaskan sakit hati....macam aku jugaklah ada yang entry berinformasi....ada tutorial....ada yang serius....ada ahli pikir....heeeee macam2lah....susah nak cerita...sebab aku tak pernah nak komen blogger atau rasanya tak layak nak komen gaya penulisan seseorang itu.....cuma ada satu atau dua atau tiga blogger yang aku tak minat.....memula aku admire gak ngan blogger yang digelar hebat nih.....tapi selepas aku baca entry bergambar yang aku rasa tak sepatutnya dijadikan entry oleh si'top blogger itu....aku terus boikot takkan ku jejekkan cursor ku ke pintu blognya....biarlah orang lain yang puja puji dia.....aku ada pendirian aku sendiri......citer ehem2 pun nak dijadikan entry.....kuning betul otak si'top blogger itu...camnelah boleh orang puja puji dia....mungkin yang puja puji dia otaknya sama kuning kot.....walaupun dia suka kaler lain......tapi sayang otaknya banyak jelly kuning.......hahahahaha

Serius aku memang takut nak masuk kat blog yang jenis macam tu.....mula2 U skang dah 18sx....
gila ahhh.....adalah lebih baik aku masuk kat blog bebudak sekolah.....lagi banyak pekdahnya....

Serius.....aku lebih suka baca entry adik2 yang sedang sekolah atau belajar.....sebab hati dan minda diorang masih suci.....kadang tu aku mengambil sedikit pengetahuan dan pengajaran dari apa yang disampaikan oleh blogger yang lebih muda dari aku nih.......apa yang ditulis itu sekadar mengikut kata hati muda mereka....lucu dan membahagiakan.....macam

Sekali lagi aku tegaskan semua blogger bagus kecuali satu dua tiga  jer yang tak bagus......
" biar bergigi kuning..... jangan berotak kuning..."