Sunday, June 20, 2010

Apa Yang Ko Nak Sebenarnya Harrr Pompuan.....Hangin Betul Aku Di Buatnya....!!!!!

Kabare.....???? aku tengah tak waras nih....tetiba endas'nya mumett.......baru jer petang tadi aku ngumpat pasal pompuan nih.....lek2 mlm ni dia bikin panas lah plak.....sib bek somi aku dah tidur....
Aiseh pompuan .....ko tak yahlah nak kias2 guna aplikasi sampah kat pesbuk tu......lagi pon ko kan dah khawin dah ada anak ngan laki ko.....apahal lagi sebenarnya yang ko nak....dan lagi kalo ko nak tahu abang yang ko kata abang angkat merangkap somi aku tu memang takkan layan apatah lagi pandang ko tau....ni yang aku nak hangin ni.....

Kalau betul ko anggap somi aku tu abang angkat ko saja...apsal ko nak takut ngan aku.....berani plak ko tepon tapi kalo aku yang angkat ko tak nak cakap....tapi bila abang angkat ko yang angkat....gatai plak ko boleh cakap......agak2kan kalo aku cakap kat laki ko yang perangai gatai ko ni dah terjadi sejak zaman ko sekolah samapi dah beranak ....apa agak2 laki ko akan buat.....? A.Tak kisah.... sebab laki ko pon gatai gak ada pompuan lain.... B.Tak kisah sebab kalo tegur nanti ko mintak cerai C.Kisah....pastu terus ceraikan ko talak 3......

Aku tak tahu dan tak mahu tahu apa jawapan ko.....

Sudah2lah pompuan oiii.....aku tak sembur ko kat pesbook pun dah kira cukup baik kay.....laki ko tu cukup hensem kalo nak bandingkan ngan abang angkat ko tu pompuan......orang dah tak layan dan tak sudi nak beramah mesra ngan ko.....kok ko terhegeh-hegeh cam penagih makan taugeh.....
Jeles.....?? oh itu sudah semestinya......kalo ko masih ingat.....6 tahun yang lepas.....waktu aku ngan abang angkat ko masih belum di ijab qabulkan.....ko hantar sms yang berbaur rindu2an....serta meluah perasaan kat abang angkat ko.....ko tak tahu yang henpon abang angkat ko tu berada dalam tangan kekasihnya....kekasihnya langsung tak mintak apatah lagi nak pegang henpon abang angkat ko.....abang angkat ko bagi kekasihnya pegang dan guna henpon dia sebab biar dia senang nak call kekasihnya malam2 dan bila2 dia rasa rindu nak cakap ngan keaksihnya....iaitu aku......

Allah maha adil.....kebetulan semasa ko meng'sms abang angkat ko....aku plak yang tengah pegang tepon tu....dan aku lah juga yang berbalas-balas sms ngan ko.....aku nak tengok sejauh mana hubungan abang angkat ko ngan ko....ko terperanjat sebab abang angkat ko sudi nak layan ko....sebab selama ini ko jer yang asyik terhegeh-hegeh nak rapat ngan abang angkat ko.....dan kalo ko masih ingat dan mungkin ko akan anggap peristiwa paling manis bila ko kena hangin ngan aku......itu pun ko cuba nak cover2.....kamonlah.....sms mlm tu dah cukup bukti yang ko memang nak gatai2 ngan abang angkat ko.....ko terkejut kerana abang angkat yang ko nak tu dah kena rembat ngan orang lain.....iaitu aku.....

Sib bek aku tak gila lagi masa tu.....hampir2 gak aku nak putuskan aje pertunangan aku ngan abang angkat ko.....tapi tak jadi sebab abang angkat ko pilih aku.....aku memula memang nak blah dari abang angkat ko tu...itupun kalau abang angkat ko pilih ko atau suka ko....aku tak kisah arrr.....nak rebut2 lelaki buat apa....buang masa....tapi yang giler cuma ko sorang....abang angkat ko pun tak berapa ingat ko....last2 kes pun tutup.....

Aku ingat lepas kes soal jawab dulu dah setel....ko pun boleh berubah.....rupa2nya tak.....lepas aku ngan abang angkat ko dah khawin.....lepas beberapa tahun....ko tepon......aku angkat ko tak nak jawab.....ko tepon....laki aku angkat ko cakap plak.....ko bagi tahu yang ko nak khawin....lah.....apahal....????bukan laki aku jadi wali ko ker saksi ko ker....jemput datang kenduri pun tak....apahal.....??? tepon semata bagi tahu nak khawin jer.....apsal.....???? terpaksa ker....???mintak simpati ker....??? sekali lagi aku kata ko ni memang gilerlah....nampak sangat ko tak ikhlas.....porrrdahhhhh......

Aku sebenarnya taklah kisah ko nak kawan ngan laki aku kay.....tapi ko tak bleh lah nak kawan ngan laki aku jer....ko kenalah kawan ngan aku sekali....ni tak.....ko nak kawan ngan laki aku jer.....kan betul ko ni giler....i tell you yer pompuan.....aku ada adik angkat lelaki tau....hensem2 lagi.....tapi aku tak pernah menyeleweng dari ikatan angkat2 tau.....adik2 angkat lelaki aku semua aku kenal sebelum aku kenal laki aku lagi.....dan adik2 angkat lelaki aku semua hormat dan kenal laki aku.....sampai semuanya dah selamat berkhawin ngan pilihan masing2....dan isteri2nya juga menghormati aku sebagai seorang kakak.....

Dah lah tu pompuan wei.....segala sms atau ym atau kat pesbook semuanya aku yang hadap dulu.....masa ko nak chat ngan laki aku.....akulah yang kena baca dulu.....bukan aku queen control ok....tapi yang meng'hapdate status yang bukak akaun yang accept dan rakan2 di pesbook semua kerja aku kay....termasuklah yang accept ko....aku jugak....aku ingat ko dah berubah....rupanya ko masih ngan sifat2 gatai yang menjadi-jadi......sudah2lah pompuan.....

Aku pun dah tak larat nak nasihatkan ko......pandai2lah ko nak idup......janganlah nak goda2 lelaki lain selain dari laki ko sendiri......dan status perhubungan ko yang merumitkan kat pesbuk tu.....bukan urusan laki aku kay.....itu urusan ko ngan laki ko.....cuma yang musykilnya....rumit2 pun boleh jadi anak yer.....??? amacam pompuan....????

Kalo ko terbaca entry aku ni......aku harap sekali lagi.....semoga ko berubah......

Ini last warning yer.........

"selagi dia masih cinta dan sayangkan aku...... selagi itu akan ku pertahankan cinta dan kasih sayangnya.....tapi jika satu hari nanti dia berubah......aku hanya pasrah....."