Friday, April 2, 2010

Allah.......Ampunkanlah Dosa2ku.....

Hari ni baru ada masa jalan2 ke blog2 yang berdekatan......tapi apa yang kujumpa bukanlah sesuatu yang menggembirakan......tapi sangat pedih dan luka lagi mencacai perasaan yang tak berapa kuat......dalam erti kata lain.....emo yang melampau......!!!
Sebab.....masa tengah aku bersiar-siar kat blog jiran2.....aku terbaca-bacalah tentang kekejaman2 si ibu/bapa yang melahirkan tetapi membunuh dengan menjadikan bayi itu ibarat sampah yang tiada nilai tanpa ada sikit pun rasa kasih sewaktu membuangnya dan mengharap si bayi itu cepat2 mati......dan tanpa rasa kasihan juga si ibu/bapa itu membiarkan bayi yang tak berdaya itu bersendirian ditepian longkang atau tong sampah.....
Kalau nak dicarutkan si ibu/bapa bayi2 yang suci itu macam tak sesuai plak......takde perkataan carut yang sesuai untuk dilayangkan kepada mereka....ba alip ba ya pun lebih suci dari perbuatan diorang......
Aku cuma mampu berdoa dan berdoa agar allah laknatkan sahajelah mereka2 itu......dalam pada itu aku mohon agar allah ampunilah segala dosa2 aku dan mereka2
Imagine.....bayi yang comel lagi halus dan mulus di buang begitu saja macam chewing gum.......kunyah2 hisap2 manisnya pastu haaiitttt ptuihhhh.......memang ibu/bapa seperti itu bukanlah saje tak layak bergelar ibu/bapa tak layak langsung jadik manusia mahupun ba alip ba ya......tak layak dan tak layak langsung....
Argggghhhhhh aku rasa macam nak pengsan kerana menahan emo yang sedeh ini.......
Mana yang tak jadi macam tu.....bersyukurlah........kerana iman kita masih dipelihara oleh allah swt.......