Monday, August 16, 2010

Bloglist Ben Ashaari


Dalam tak sempat2.....aku menyempat -nyempatkan jugak mempromosi blog aku yang hidup segan mati tak mahu ni kat segmen baru tajaan ben.....iaitu kategori bloglist ben ashaari......dalam pada nak siapkan tempahan kuih orang nak tak nak terpaksalah aku korbankan masa melepak-lepak bersama blog....nak jalan2 kat blog orang pun malam2 dan pagi2 buta......yelah kan orang sedang membuta aku gi bagi salam kat blog orang.....sib baik kat blog....kalau betul2 kat rumah orang aku bagi salam atau buat kunjungan balas balik....mahu aku kena hempuk atau kena bahasa barang sepatah dua perenggan.....huehuehue

Cerita panjang takder.....

Layan dulu syarat2 nak letak bloglist kat blog ben....

1 ) Banner - dah letak siap ada link lagi
2 ) Tajuk dan Link - Sila Klik
3 ) Kategori -Peribadi

Dah siap......harap2 masih ada tempat kosong untuk blog aku....peace...!!!
Post a Comment