Sunday, July 25, 2010

Dah Terpaksa.....

Sabtu semalam template lama aku telah didelete secara automatik .....jadi aku pun kelam kabut cari template baru......cuba gak nak guna dari sumber yang sama....tapi takde plak yang berkenan....jadi aku pun cubalah guna template blogger.....ubah sikit2 reka letak dah cub atambah colum....last2 jadilah camni....jadik tunggang langgang.......nak aexplore memang kena amik mas sikit lah.....jadi sesiapa yang ada idea camner nak bagi blog aku cantik dilihat senang dibaca sedap memandang....kasik2lah idea...... sememangnya aku tengah ketandusan kreativiti.....aku bukan suka2 nak tukar template tetapi dah terpaksa....sirius....!!!!

Jadi sesiapa yang tere2 bab2 ngejas template...kasik tau aku yer.....aku suka template yang biasa2 jer....tak nak kaler2 sangat.....hitam is the best....mistirius sikit......huehuehuehue

ok.....cau cin cau....
Post a Comment