Friday, June 11, 2010

Yang Aku Tak Suka....

ini senarai yang aku tak suka....

1.Derhakar+melawan+cakap kasar+maki hamun+pukul+biadap pada orang tua.~ yang baik tapi kalo orang tua yang kurang ajar patutlah diajar sikit tapi janganlah lebay2.....

2.Perempuan merokok ~ tak suka jer tapi tak benci dan tak kata dia jahat

3.Hipokrit ~ muka style cam baik.... hati busuk mulut jahat

4.Orang kaya ~ yang sombong perangai macam firaun

5.Suami isteri yang curang ~ tanpa sebab

6.Program realiti ~ terutamanya yang nyanyi2

7.Menilai orang dari luaran pada pandangan pertama ~ aku kadang pun mcam tu...tu yang aku tak suka dan nak cuba ubah sifat tak elok tu

8.Pengkhianat ~ agama bangsa dan negara

9.Perogol dan peliwat ~ kanak2 tak berdosa dan perempuan yang solehah

10.Air gas ~ terutamanya coke

11.Orang yang benci dan kutuk  ulama ~ terutamanya yang kutuk TG Nik Aziz

12.Yang tak suka aku ~ aku pun takkan suka dia jugak
Post a Comment