Wednesday, June 16, 2010

Dalam 1 Bulan 2 Kali.....

Bangga jangan cakaplah....tak baik orrr....cuma hidung kembang tak nak kempis2.....oleh kerana aku agak tak reti nak SS kat blog menggunakan HP....aku letak link jer bolehlah yer.....

Walaupun aku tak pernah dapat award...aku tak mintak kay....kalau dapat pun aku tak tau nak guna award tu camner....bolehkah aku gunakan award tu untuk buat loan...? atau boleh tukar kepada barang2 berharga...? kalau boleh silalah bagi aku award tapi kalau tak takpelah....bukan aku tak hargai cuma terus terang aku katakan aku tak reti nak guna award yang diberi apatah lagi kalau suruh datang amik sendiri award itu....cam ada baur2 tak berapa ikhlas nak bagikan......tapi kalau orang dah bagi aku kebas ajelah....huehuehue

Sekali lagi terima kasih pada Ben Ashaari sebab sudi sokong blog aku yang bersifat sederhana.....

So komer semua layanlah link ni yer...teman nak gi blogwalking ni harrrr....

First Review by Ben Ashaari 
Tarikh 8 June 2010

Second Review by Ben Ashaari 
Tarikh 15 June 2010
Post a Comment